Home - Winnaar 'Fake je diploma' wedstrijd bekend!
Winnaar 'Fake je diploma' wedstrijd bekend!

21 maart 2007

De winnaar van de 'fake je Diploma'westrijd is vandaag door een vakkundige jury bekend gemaakt. Het is geworden: Yair da Costa uit Amsterdam!
Yair heeft volgens de jury op originele wijze, een mooi diploma afgeleverd, compleet met uitleg en aanwijzingen.
Yair heeft generaal George S. Patton een VWO-diploma bezorgd conform het profiel Natuur en Gezondheid en Natuur en Techniek. Hij is daarmee winnaar geworden van een I-pod nano met ingesproken persoonlijke talentenanalyse. Yair is tandheelkundestudent en wist ons te melden dat tandartsen erom bekend staan dat ze veel frauderen. Wij wensen Yair veel plezier met zijn nieuwe aanwinst, maar hopen dat hij zijn frauduleuze kwaliteiten beperkt tot dit soort wedstrijden.

Nota bene; wij waren nog al wat tijd kwijt met het nagaan van slimmeriken die gewoon hun echte diploma hadden ingestuurd. Goed om te merken, dat de meerderheid van de mensen gewoon te eerlijk is om te vervalsen. (Of gewoon op een snelle en slimme manier een prijs dachten te winnen)

Wij kijken uit naar ons volgende campagne-onderdeel: The Mistery Job Applicant